Infrastruktura informatyczna w dużych organizacjach jest zazwyczaj skomplikowana i złożona, ponieważ musi spełniać wiele wymagań i potrzeb biznesowych. Wieloletnie doświadczenie naszych architektów i analityczne myślenie ugruntowane wiedzą technologiczną przekłada się na jakość wykonywanych prac analitycznych oraz efekt końcowy projektu.
Nasi eksperci specjalizują się w analizie infrastruktury i systemów teleinformatycznej np.:
Audyt sieci polega na przeglądzie wszystkich urządzeń i procedur, analizie napotkanych problemów i przygotowaniu planu działania w razie wystąpienia nieprawidłowości.
Na tym etapie określamy przykładowe wymagania:
Technologia odgrywa kluczową rolę w napędzaniu rozwoju biznesu i tworzeniu bardziej efektywnych procesów, które przyczyniają się do zwiększenia wydajności i rentowności. Łącząc wiedzę techniczną i znajomość biznesu z naszym pełnym zakresem usług, jesteśmy w stanie ocenić złożone sytuacje, opracować skuteczne rozwiązania i wdrożyć je dla Państwa szybko i efektywnie kosztowo. Nasi specjaliści od doradztwa technologicznego mają średnio ponad 10 lat doświadczenia technicznego i głęboką wiedzę branżową. Jesteśmy dobrze zorientowani w najnowszych rozwiązaniach z zakresu serwerów, pamięci masowych, sieci i konsekwentnie zdobywamy uznanie branży.
Usługi instalacyjno-wdrożeniowe to zbiór czynności, które mają na celu uruchomienie rozwiązania IT w organizacji klienta. Planując wdrożenie systemu informatycznego zgodnie z projektem LLD wypracowanym na podstawie HLD, dostarczamy sprzęt lub oprogramowanie instalowane w Państwa firmie. Nasz zespół ekspertów jest gotowy, aby współpracować z klientem w każdym z obszarów technologicznych, oferując doświadczenie i wiedzę zdobytą na przestrzeni wielu wdrożeń IT.
Sprzęt i oprogramowanie konfigurowane jest zgodnie z zatwierdzony przez Klienta projektem. Posiadamy bogatą ofertę oprogramowania, w której znajdą Państwo produkty do codziennej pracy biurowej jak również rozwiązania zaawansowane, które pozwolą ograniczyć koszty a jednocześnie zwiększyć wydajność pracy. Doświadczeni eksperci zaproponują odpowiednie zmiany w konfiguracji oprogramowania na podstawie najlepszych praktyk, umożliwiając uzyskanie takiego balansu, który optymalnie umożliwi realizację założonych funkcjonalności. Prace instalacyjno-wdrożeniowe to zbiór usług instalacyjnych i konfiguracyjnych, poprzez montaż i instalację, po konfigurację i szkolenie w miejscu prac. Każde wdrożenie kończone jest testami akceptacyjnymi w raz z dokumentację powykonawczą.
Kluczem do wdrożenia infrastruktury IT jest odpowiednie połączenie wielu składników technologicznych i biznesowych. Dokładne dopasowanie technologiczne to pierwszy krok do tego, by zbudować środowisko efektywne kosztowo i procesowo, cechujące się wydajnością, zwinnością i proaktywnym podejściem do skalowania. Doświadczeni koordynatorzy nadzorują i kontrolują proces wdrożenia w zakresie projektu jednak współudział klienta jest także bardzo ważny w całym procesie implementacji i ma fundamentalne znaczenie dla powodzenia całego przedsięwzięcia.
Wraz z rozwojem przedsiębiorstwa wprowadzamy innowacyjne rozwiązania informatyczne wspomagające działanie firmy. Wybór dostawcy to dopiero początek, często zapominamy jednak, że każdy nowy program czy urządzenie po wdrożeniu będzie wymagać napraw i usuwania błędów, które prawdopodobnie uwidocznią się wraz z użytkowaniem. Jednym ze sposobów jest korzystanie z profesjonalnych usług serwisowych z odpowiednim poziomem SLA (Service Level Agreement). W ramach współpracy obowiązuje kontrakt serwisowy, który klarownie definiuje obszar naszych działań oraz czas reakcji względem pojawiających się potrzeb zgodnie z wymaganiami Twojej firmy.
Nasze działania opieramy na modelu trzech linii wsparcia utworzonych zgodnie ze standardem ITiL. Jest to schemat trzech ściśle współpracujących zespołów zajmujących się realizacją zleceń. Ponadto, jest zaliczany do bezsprzecznie najskuteczniejszych rozwiązań wśród dostępnych w obszarze wsparcia technicznego, ze względu na zestaw szczegółowych praktyk zarządzania usługami IT, które koncentrują się na dostosowywaniu usług IT do potrzeb biznesu. Takie rozwiązanie gwarantuje większą dostępność specjalistów, a tym samym przekłada się na skrócenie czasu reakcji na pojawiające się incydenty oraz najwyższą jakość świadczonych usług.
Kwestię przestojów i dużego zaangażowania pracowników w rozwiązywanie bieżących problemów pomogą rozwiązać nowe podejścia, jak analiza prognostyczna i proaktywne wsparcie.
Usługi serwisowe umożliwiają Klientowi wsparcie serwisowe dla urządzeń i oprogramowania, obejmując:
Nasze usługi konsultingu IT polegają na doradzaniu klientowi w kwestiach optymalizacji infrastruktury oraz procesów IT. Konsultant zaproponuje rozwiązania, dzięki którym technologia będzie jak najlepiej wspomagała realizację celów biznesowych Państwa organizacji.
Nasze profesjonalne szkolenia, warsztaty i kursy podniosą kompetencje informatyczne Twoich pracowników. Wszystkie oferowane szkolenia uwzględniają wymagane przez klienta zagadnienia i potrzeby w zakresie rozwoju umiejętności jak i przygotowania do wdrożenia i utrzymania infrastruktury i systemów IT.
Jesteśmy elastycznym zespołem z bogatym doświadczeniem w dziedzinie technologii i produktów teleinformatycznych m.in.. Serwerów i macierz Dell EMC, produktów IBM Storage, systemy zabezpieczeń Check Point. W szczególności chętnie dzielimy się wiedzą zakresie technologii z takich dziedzin jak: Compute, sieci Data Center i SAN, Routing & Switching, Security.