Nasze usługi

Zapewniamy kompleksową obsługę systemów informatycznych, dostarczamy sprzęt, oprogramowanie i usługi wspomagające funkcjonowanie biznesu. Świadczone przez nas usługi IT to idealne rozwiązanie dla firm, które chcą zadbać o ciągłość działania (ang. Business Continuity) swojej organizacji a także jej bezpieczeństwo.
Zakres dostarczanych usług ustalany jest indywidualnie z klientem zależnie od realnych potrzeb.
Usługi
projektowe
więcej
Usługi
wdrożeniowe
więcej
Usługi
serwisowe
więcej
Uslugi
szkoleniowe
więcej
usługi projektowe

Analiza infrastruktury i systemów

Infrastruktura informatyczna w dużych organizacjach jest zazwyczaj skomplikowana i złożona, ponieważ musi spełniać wiele wymagań i potrzeb biznesowych. Wieloletnie doświadczenie naszych architektów i analityczne myślenie ugruntowane wiedzą technologiczną przekłada się na jakość wykonywanych prac analitycznych oraz efekt końcowy projektu.

Nasi eksperci specjalizują się w analizie infrastruktury i systemów teleinformatycznej np.:

  • konfiguracji środowiska wirtualnego Vmware vSphere,
  • konfiguracja klastrów i środowisk wysokiej dostępności (HA),
  • sieci SAN i mediów optycznych
  • środowiska Active Directory.

Audyt sieci LAN i SAN

Audyt sieci polega na przeglądzie wszystkich urządzeń i procedur, analizie napotkanych problemów i przygotowaniu planu działania w razie wystąpienia nieprawidłowości.

Na tym etapie określamy przykładowe wymagania:

  • Wymogi i rekomendacje opisane w Polityce Bezpieczeństwa oraz dokumentacji technicznej typu LLD,
  • Zestaw dobrych praktyk określonych przez producenta rozwiązania,
  • Zestaw dobrych praktyk wypracowanych przez ekspertów wypracowanych podczas wielu wdrożeń.

Konsultacje technologiczne

Technologia odgrywa kluczową rolę w napędzaniu rozwoju biznesu i tworzeniu bardziej efektywnych procesów, które przyczyniają się do zwiększenia wydajności i rentowności. Łącząc wiedzę techniczną i znajomość biznesu z naszym pełnym zakresem usług, jesteśmy w stanie ocenić złożone sytuacje, opracować skuteczne rozwiązania i wdrożyć je dla Państwa szybko i efektywnie kosztowo. Nasi specjaliści od doradztwa technologicznego mają średnio ponad 10 lat doświadczenia technicznego i głęboką wiedzę branżową. Jesteśmy dobrze zorientowani w najnowszych rozwiązaniach z zakresu serwerów, pamięci masowych, sieci i konsekwentnie zdobywamy uznanie branży.

usługi wdrożeniowe

Usługi instalacyjno-wdrożeniowe

Usługi instalacyjno-wdrożeniowe to zbiór czynności, które mają na celu uruchomienie rozwiązania IT w organizacji klienta. Planując wdrożenie systemu informatycznego zgodnie z projektem LLD wypracowanym na podstawie HLD, dostarczamy sprzęt lub oprogramowanie instalowane w Państwa firmie. Nasz zespół ekspertów jest gotowy, aby współpracować z klientem w każdym z obszarów technologicznych, oferując doświadczenie i wiedzę zdobytą na przestrzeni wielu wdrożeń IT.

Sprzęt i oprogramowanie

Sprzęt i oprogramowanie konfigurowane jest zgodnie z zatwierdzony przez Klienta projektem. Posiadamy bogatą ofertę oprogramowania, w której znajdą Państwo produkty do codziennej pracy biurowej jak również rozwiązania zaawansowane, które pozwolą ograniczyć koszty a jednocześnie zwiększyć wydajność pracy. Doświadczeni eksperci zaproponują odpowiednie zmiany w konfiguracji oprogramowania na podstawie najlepszych praktyk, umożliwiając uzyskanie takiego balansu, który optymalnie umożliwi realizację założonych funkcjonalności. Prace instalacyjno-wdrożeniowe to zbiór usług instalacyjnych i konfiguracyjnych, poprzez montaż i instalację, po konfigurację i szkolenie w miejscu prac. Każde wdrożenie kończone jest testami akceptacyjnymi w raz z dokumentację powykonawczą.

Usługi współudziału we wdrożeniu

Kluczem do wdrożenia infrastruktury IT jest odpowiednie połączenie wielu składników technologicznych i biznesowych. Dokładne dopasowanie technologiczne to pierwszy krok do tego, by zbudować środowisko efektywne kosztowo i procesowo, cechujące się wydajnością, zwinnością i proaktywnym podejściem do skalowania. Doświadczeni koordynatorzy nadzorują i kontrolują proces wdrożenia w zakresie projektu jednak współudział klienta jest także bardzo ważny w całym procesie implementacji i ma fundamentalne znaczenie dla powodzenia całego przedsięwzięcia.

 

usługi serwisowe

Usługi serwisowe SLA

Wraz z rozwojem przedsiębiorstwa wprowadzamy innowacyjne rozwiązania informatyczne wspomagające działanie firmy. Wybór dostawcy to dopiero początek, często zapominamy jednak, że każdy nowy program czy urządzenie po wdrożeniu będzie wymagać napraw i usuwania błędów, które prawdopodobnie uwidocznią się wraz z użytkowaniem. Jednym ze sposobów jest korzystanie z profesjonalnych usług serwisowych z odpowiednim poziomem SLA (Service Level Agreement). W ramach współpracy obowiązuje kontrakt serwisowy, który klarownie definiuje obszar naszych działań oraz czas reakcji względem pojawiających się potrzeb zgodnie z wymaganiami Twojej firmy.

Standard ITiL

Nasze działania opieramy na modelu trzech linii wsparcia utworzonych zgodnie ze standardem ITiL. Jest to schemat trzech ściśle współpracujących zespołów zajmujących się realizacją zleceń. Ponadto, jest zaliczany do bezsprzecznie najskuteczniejszych rozwiązań wśród dostępnych w obszarze wsparcia technicznego, ze względu na zestaw szczegółowych praktyk zarządzania usługami IT, które koncentrują się na dostosowywaniu usług IT do potrzeb biznesu. Takie rozwiązanie gwarantuje większą dostępność specjalistów, a tym samym przekłada się na skrócenie czasu reakcji na pojawiające się incydenty oraz najwyższą jakość świadczonych usług.

Wsparcie serwisowe

Kwestię przestojów i dużego zaangażowania pracowników w rozwiązywanie bieżących problemów pomogą rozwiązać nowe podejścia, jak analiza prognostyczna i proaktywne wsparcie. 

Usługi serwisowe umożliwiają Klientowi wsparcie serwisowe dla urządzeń i oprogramowania, obejmując:

  • Dostęp do dedykowanych inżynierów serwisujących dany sprzęt lub oprogramowanie,
  • Zdalną diagnozę zgłoszonych problemów lub lokalnie w miejscu wskazanym przez Klienta ( o ile zajdzie taka konieczność ),
  • Eskalację zgłoszonego problemu do wsparcia producenta danego rozwiązania, w razie problemów z samodzielnym ich rozwiązaniem przez naszych inżynierów,
  • Usunięcie awarii urządzenia objętego usługą zgodnie z przyjętym SLA.
usługi Szkoleniowe

Konsalting IT

Nasze usługi konsultingu IT polegają na doradzaniu klientowi w kwestiach optymalizacji infrastruktury oraz procesów IT. Konsultant zaproponuje rozwiązania, dzięki którym technologia będzie jak najlepiej wspomagała realizację celów biznesowych Państwa organizacji.

Dedykowane szkolenia

Nasze profesjonalne szkolenia, warsztaty i kursy podniosą kompetencje informatyczne Twoich pracowników. Wszystkie oferowane szkolenia uwzględniają wymagane przez klienta zagadnienia i potrzeby w zakresie rozwoju umiejętności jak i przygotowania do wdrożenia i utrzymania infrastruktury i systemów IT.

Wiedza i doświadczenie

Jesteśmy elastycznym zespołem z bogatym doświadczeniem w dziedzinie technologii i produktów teleinformatycznych m.in.. Serwerów i macierz Dell EMC, produktów IBM Storage, systemy zabezpieczeń Check Point. W szczególności chętnie dzielimy się wiedzą zakresie technologii z takich dziedzin jak: Compute, sieci Data Center i SAN, Routing & Switching, Security.

OFERTA

Obszary naszego
działania

Infrastruktura sieciowa

  • Transmisja danych / przełączniki, routery/ Cisco , Dell EMC, Extreme Networks
  • Sieci SD-WAN, Velocloud , Extreme Networks
  • Rozwiązania SAN Brocade Fibre Channel
  • Wydajne i bezpieczne sieci bezprzewodowe (WLAN) Cisco, Extreme Networks
  • Network Access Control - Forescout

Bezpieczeństwo IT

  • Bezpieczeństwo styku z Internetem CheckPoint (NGF), Cisco (FirePower)
  • Bezpieczeństwo użytkowników CheckPoint (Harmony Endpoint Protection), Cisco (ISE, AMP, Umbrella)
  • Systemy zdalnego dostępu (VPN) CheckPoint, AnyConnect-Cisco
  • Bezpieczeństwo aplikacji F5 (LTM, ASM, DNS)

Wsparcie bezpieczeństwa

  • Zarządzanie dostępem uprzywilejowanym FUDO PAM
  • Zarządzanie sieciami hybrydowymi NetBrain
  • Tworzenie kopii zapasowych konfiguracji urządzeń sieciowych BackBox
  • Wykrywanie, zarządzanie incydentami, podatnościami i ryzykiem SecureVisio

Utrzymanie ciągłości biznesowej

  • Biblioteki taśmowe IBM
  • Deduplikatory sprzętowe Dell EMC DataDomain
  • Systemy kopii zapasowych i archiwizacji Dell EMC Networker, Dell PowerProtect

Systemy przetwarzania danych

  • Pamięci masowe IBM
  • Platformy serwerowe Dell EMC
  • Systemy hiperkonwergentne Dell EMC VxRail
  • Wirtualizacja serwerów Vmware (vSphere)
  • Wirtualizacja stacji roboczych Vmware (Horizon)
  • Wirtualizacja zasobów dyskowych VMware (Vsan), IBM SVC

Terminacja, spawanie oraz
testy światłowodów

  • Spawanie Fuzyjne
  • Osłony / mufy złącza światłowodowego
  • Testowanie światłowodów – OLTS & OTDR
  • Reflektometry: Yokogawa

 

Oferujemy Serwis
i utrzymanie systemów

zgodnie z ustalonymi warunkami SLA

Nasi Partnerzy




    o nas

    Porozmawiajmy!

    Zachęcamy Państwa do kontaktu oraz przedstawienia swoich potrzeb i oczekiwań w zakresie rozwoju wykorzystywanych systemów informatycznych.
    SABER Sp. z o.o. Sp. K
    ul. Władysława IV 43
    81-395 Gdynia
    KRS 0000789301
    NIP 5862345633
    REGON 383593629
    Copyrights (C) 2023 by Saber
    powered by getknow